בונים בית? איך תעשו את זה בצורה נכונה

היום, שוק הנדל"ן מורכב מאוד ומחירי הדירות מרקיעי שחקים. לא פלא שהחלטתם פשוט לבנות את הבית  שלכם במקום לרכוש אותו. בשביל לבנות בית צריך קרקע או מגרש לבניה אך לא בזה נתעסק כעת. תוכלו לקרוא במשכנטאצ' על משכנתא למגרש. כעת נצא מנקודת הנחה שהמגרש כבר קיים ונדבר על הבניה עצמה. כדי שתגיעו להצלחה אתם צריכים להגיע לבניה מגישה מאוד נכונה וברורה. בררו על הנושא, פנו למומחים ותהיו בטוחים שאתם עושים את הצעד הנכון. 

כעת ניתן לכם כמה טיפים משלנו להצלחה שלכם.

בונים בית בצורה נכונה

הגדרת תוכנית הבניה

לפני שאתם ניגשים לבניה עליכם לשבת ולהגדיר בדיוק מה אתם רוצים שיהיה. בנו תוכנית בניה שתכלול את אופי המבנה, פרטו על הכל לפי הצרכים והרצונות שלכם. אם כבר בונים בית, חשוב שהוא יהיה מותאם באופן מושלם. שימו לב שאתם מיישבים את הדעות ביניכם ומתחשבים ברצונות של שניכם. הכי חשוב להיות מתואמים. כך לא תגררו לויכוחים ולחילוקי דעות. אנו ממליצים כבר בשלב זה לפנות למומחים שילוו אתכם לאורך כל תהליך בניית הדירה. 

בשלב הזה חובה לפנות לאדריכל הוא יערוך איתכם תיאום ציפיות ויכוון אותכם. אמרו לו הכל, את כל החלומות שלכם שלא תתאכזבו. לאחר מכן הוא יתן לכם מידע על התהליך ויבנה איתכם תכנון ומפרט של בית החלומות.

בניית תקציב

חשוב מאוד להיות מסודרים כלכלית. ערכו חשבון מדויק של כל הוצאות הבניה כולל אגרות ומיסים, ההוצאות הצפויות והבלתי צפויות. גם בשלב הזה ליווי מקצועי יוכל להועיל לכם מאוד. לאחר שתיקחו בחשבון את כל ההוצאות, הוסיפו סכום רזרבי למקרה של תקלות. בדקו שאכן יש לכם מספיק תקציב. אם לא דאגו שיהיה ושיהיה לכם גם מאיפה להחזיר את ההלוואה או שתאלצו להסתפק בבית יותר צנוע. 

בבניית התקציב חלקו אותו בצורה מסודרת לפי פרטים. לדוגמא, סכום מסויים לפועלים וכו'. שימו לב להיצמד בכל תקופת הבניה לתקציב, אל תתפתו להוסיף פיתויים ושכלולים. לכן כללו הכל בבניית התקציב כך שלא תהיה לכם אחר כך סיבה לחרוג.

אנשי מקצוע

נתון שמשפיע מאוד על הצלחת הבניה הוא אנשי מקצוע. שימו לב שאנשי המקצוע מכל התחומים כמו אדריכל, קבלן ופועלים הם הראשונים בשוק. כאן אין מקום לחיסכון. בררו על אנשי מקצוע, בקשו המלצות. ועשו עבודת שטח, רק כך תוכלו למנוע בעיות.

סביבה

את זה היינו צריכים לכתוב דבר ראשון. לפני שאתם מתחילים לבנות, בדקו היטב את השטח. מהי סביבת המגורים ואם מתאים לכם ותהנו לגור בכזה מקום. לא אחת היו מקרים של אנשים שבנו, עשו את הכל לפי הכללים, יצא להם בית מווושלם! רק מה? את השטח הם לא בדקו. ומה יעזור בית מושלם אם הסביבה לא מתאימה. האזור כולו לא היה מטופח השכנים גם כן לא היו משהו. ובאופן כללי המקום ממש לא התאים. המשפחה נאלצה לעזוב את הבית עליו היא עמלה קשות. 

אם אתם לא רוצים לעבוד לחינם. אם אתם מעוניינים גם לגור בסוף בבית. תבדקו את המקום אם הוא תואם לציפיות שלכם ומכל הבחינות: אזור מטופח, שכנים, מנטליות, מזג אויר, אוכלוסיה, מרחק ממקום עבודה וכל מה שעולה על דעתכם. 

לסיום,

אם אתם באמת רוצים להיות רגועים. להבטיח לעצמכם ששום פרט לא ישכח, העבודה תהיה איכותית, לא תתקלו בחוסר מזומנים, המשכנתא תהיה נוחה וחווית המגורים שלכם מושלמת. 

כדאי שתפנו למומחים. צוות מקצועי כמו ש "דירה בטאבו" יכולים להציע לכם לא תשיגו בשום מקום. אנחנו נדאג לכם לכל הפרטים וכל מה שתצטרכו לעשות הוא רק להמתין לרגע שיגיע המפתח לדירה המושלמת. 

הצטרפו גם אתם למאות לקוחות מרוצים ופנו עכשיו למומחים שלנו. 

לקביעת פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות, השאירו פרטים.

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!

בונים בית? איך תעשו את זה בצורה נכונה