בקרוב כבר לא תצטרכו להגיע למשרדי הממשלה, תוכלו לבצע כמעט הכל מהבית באופן דיגיטלי

רציתם להעביר את הדירה על שימכם בטאבו אך לא מצאתם את הפנאי לגשת למשרדים הנדרשים? צריכים להגיע למשרדי ממשלה לסדר דברים? לא עוד! בקרוב תוכלו לבצע את הכל מהבית. ברשויות שוקדים על פתרונות למניעת הצורך בהגעה למשרדי הממשלה (אז הקורונה עשתה משהו טוב…)

לא צריך לצאת מהבית

מה השינוי?

לפני כשלושה שבועות, שר המשפטים פרסם תזכיר חוק שלפיו ניתן לתת לציבור שירותים חשובים מרחוק בצורה מקוונת.

בעקבות הקורונה, הרבה שירותים הפכו להיות מקוונים כדי לנסות להמעיט את  הצורך של האזרחים להסתובב, וכך חלילה גם להידבק.

המטרה של תזכיר החוק היא, לאפשר לאזרחים לבצע פעולות נחוצות באופן מקוון. האזרחים לא יצטרכו לצאת מהבית. הם יוכלו לעשות את הפעולות הללו בלי ללכת למשרדי הממשלה או לדואר, והטפסים שהם צריכים ישלחו אליהם במייל.  לדוגמא: אם תרצו לרשום את הדירה שלכם בטאבו, תוכלו לעשות זאת באופן דיגיטלי.

השימוש באמצעים דיגיטליים יהפוך פעולות מסורבלות לקלות יותר, עם פחות בירוקרטיה.

חזקת מסירה:

אם אזרח לא בא לקחת את הדואר או שהוא סירב לקבל את הדואר, למרות שידע עליו, זה יחשב כאילו האזרח קיבל את הדואר למרות שהוא לא. ולכך מכנים זאת "חזקת מסירה". 

אם יחלפו ארבעה ימים לאחר שהאזרח יקבל את הדואר האלקטרוני, והוא לא יענה. יחשבו כאילו שהוא קיבל את הדואר, חזקת המסירה תהיה תקפה.

כדאי לדעת:

יש תמיכה באוכלוסיות המתקשות בשימוש בטכנולוגיה. הרשויות מבטיחות לבצע הנגשה של האתרים לשימוש גם עבור מי שאין לו אינטרנט. כל אחד יוכל לבצע פעולות מורכבות גם ללא אינטרנט. מהרשויות נמסר כי נעשים חיפושים למציאת אפשרות לביצוע התהליך בצורה אחרת.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, הקליקו!

לשיחה עם מומחה צרו קשר או השאירו פרטים

בלוג מקרקעין

ייעוץ עסקי לקבלנים

כקבלנים, אתם עובדים בתעשייה תחרותית ותובענית ביותר המציבה אתגרים ייחודיים לניהול עסק מצליח. עליכם להיות מסוגלים לנהל משימות ואחריות מרובות, כולל ניהול פיננסי, תכנון וביצוע

קרא עוד »

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!