האם שווה לקנות קרקע להשקעה בישראל?

אם חשבתם על הכיוון של רכישת קרקע להשקעה, כדאי שתקראו את הפוסט הבא. הפוסט הבא ישתדל לענות לכם על שאלות שונות שבודאי יש לכם על הנושא ובאופן כללי יעשה לכם סדר בראש.

קרקע להשקעה

כל הסיבות למה שווה לקנות קרקע להשקעה?

  • רכישת קרקע זו השקעה נוחה מאוד. ההשקעה לא דורשת ממכם כלום בנגוד להשכרת דירה או מסחר בבורסה שדורשים את כל כולכם בשביל להצליח. אם יש לכם כסף להשקיע אך אין לכם זמן זו אופציה מעולה בשבילכם.
  • הפוטניציאל הגלום בעסקאות של רכישת קרקע הוא עצום. התשואה בעסקה ממוצעת של רכישת קרקע היא פי חמישה משווי הקרקע.
  • ההשקעה עובדת בשבילכם כל הזמן. בגלל החסר החמור בקרקעות בישראל, הערך של הקרקעות כל הזמן עולה גם אם לא קרה בקרקע כלום וגם אם לא התחילו לחשוב להקים עליה משהו. עצם זה שמדובר בקרקע זה כבר גורם לערך שלה לעלות. 
  • הערך של הקרקע לא יורד מסיבות בלתי צפויות. אין מקרים של שריפה, רעידת אדמה, קריסת בנין וכו'.

מהם החסרונות והסיכונים הטמונים ברכישת קרקע להשקעה?

  • כמו שאמרנו, בהתחלה ההשקעה הזו לא דורשת תחזוק. אך כאשר רוכשים קרקע זה לוקח הרבה זמן. כדי להצליח עם קרקע צריך להשקיע הרבה מאוד יותר מכל השקעה אחרת. לא כל אחד מסוגל להתעסק כל כך הרבה בנושא של קניית קרקע.
  • אין הרבה כאלו שמבינים בקרקעות ובדרך כלל אלו שכן מבינים יש להם אינטרס שתקנו את הקרקעות. עם כל זה שהערך של הקרקעות בישראל עולה, יש קרקעת לא שוות בכלל וגם אם הערך שלהם עולה לא תמצאו מי שיקנה אותם ממכם בכלל. במקרה כזה תגלו שזרקתם לפח (כמעט) את סכום הכסף של ההשקעה הזו.
  • לא תמיד התשואה היא מיידית. לפעמים הקרקע באמת שווה אך עד שמתקבלים היתרי בניה זהו תהליך שלוקח שנים ארוכות. אם אתם בעניין לחכות עד סוף התהליך אתם עלולים לגלות של הרווחתם מאוד הרבה. אל תשכחו שבעלי קרקע משלמים ארנונה כל חודש וכל עוד אין לכם ממנה תשואה תצטרכו לשלם ארנונה יקרה לחינם.

בסופו של דבר, השקעה בקרקע בישראל היא משתלמת?

באופן כללי השקעה של קרקע היא כדאית ורווחית מאוד. אם תעשו אותה נכון לא תהיו חשופים לסיכונים פתאומיים ובלתי צפויים. בהשקעה בקרקע אין סיכונים של ריביות שקופצות בלי התראה מראש. מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט לבדוק אם ההשקעה מספיק בטוחה ולבדוק היטב מכל הצדדים את הקרקע שאתם קונים. אם תעשו כל מה שצריך ותהיו מספיק זהירים, תוכלו להנות מההשקעה.

זקוקים למימון?

החלטתם שהולכים על השקעה בקרקע? מגייסים הון? רוצים לוודא שההשקעה בטוחה?

המומחים של דירה בטאבו כאן בשבילכם!

פנו אלינו ואנו נסייע לכם בגיוס ההון ובבדיקת הקרקע והתוכניות העתידיות שלה, ומכאן הדרך להצלחה קצרה!

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו, הקליקו כאן.

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!