היכן כדאי לרכוש דירה להשקעה?

בקטע להשקיע בנדל"ן? כנראה שמה שמעניין אתכם זה איפה כדאי לעשות את זה. אז זהו שלא נוכל לומר לכם על מקום ספציפי ששם כדאי להשקיע אבל כן נעלה מספר נקודות שיעזרו לכם לעשות נכון את כל התהליך. 

היכן כדאי לרכוש דירה להשקעה?

תשקיעו קרוב לאזור המגורים שלכם!

צריך להבין כי דירה להשקעה דורשת תחזוק. לכן אתם לא יכולים לרכוש דירה רחוקה מדי שיהיה קשה לכם להגיע אליה. אם אתם גרים בצפון אל תרכשו דירה להשקעה בנגב. שמרו על מרחק סביר והגיוני מעיר המגורים שלכם שלא כל פעם שתצטרכו להגיע לדירה זה יהיה סיפור מורכב. 

אם אתם מתעניינים על השקעות בחו"ל איך זה מתנהל רחוק מן הבית. אז כאן זה המקום להדגיש שהשקעות בחו"ל תמיד צריכות להיות מנוהלות על ידי שותף שגר קרוב או חברת השקעות.

מהם אחוזי התשואה?

כאשר משקיעים מילת המפתח היא מהו אחוז התשואה? לפני כל עסקה שאתם חושבים לעשות אתם צריכים לבדוק מה תרוויחו, מהו אחוז התשואה בעסקה.

כדי לדעת מה תהיה התשואה שתקבלו מן ההשקעה אתם צריכים לבדוק 3 דברים:

  1. דבר ראשון האם הנכס עתיד לעלות או לרדת בערכו. תמיד תעדיפו נכס עם פוטנציאל לערך גבוה יותר. 
  2. הדבר השני הוא האם באזור יש ביקוש להשכרת דירות. הרי אם אין מי שישכיר את דירה גם דירות עם פוטנציאל לתשואה גבוהה מאוד לא יניבו לכם כלום.
  3. בדקו את הפוטנציאל של הנכס. יכול להיות שיבנה ליד פארק או מרכז מסחרי מה שעשוי להעלות מאוד את ערך הנכס. יתכן גם שיערך במבנה שבו אתם קונים את הדירה פרויקט של התחדשות עירונית מה שיעלה את ערך הנכס בכמה מאות אלפי שקלים. השקעה כזו היא מצוינת, רק ודאו שיהיה לכם למי למכור את דירה לאחר מכן…

מי מתגורר באזור של הנכס להשקעה?

סעיף נוסף שחשוב מאוד לבדוק הוא את האוכלוסייה באזור הנכס. במקומות שיש אוכלוסיה ברמה סוציו אקונומית נמוכה הדירות אמנם זולות יותר ומחיר השכירות אפילו מספיק. אך צריך לקחת בחשבון שהאנשים שם פחות מהוגנים ואף אחד לא מבטיח מתי הם ישלמו לכם את דמי השכירות אם בכלל. אתם צריכים לבדוק עם עצמכם אם אתם בנויים לכזה דבר. 

שימו לב ליכולות הכלכליות שלכם!

לפני שאתם רוכשים דירה להשקעה אתם צריכים לשים לב כמה כסף יש לכם בשבילכם. זה לא חכמה לקנות דירה גדולה באזור מבוקש ביוקר אם אין לכם סכום גבוה. תתחשבו ביכולות הכלכליות שלכם ולפיהם תבחרו את הדירה שתקנו. 

בכלל, תמיד כדאי להיעזר ולהתייעץ עם מומחים או עם כאלו שכבר רכשו דירה להשקעה בעבר. הם יוכלו לייעץ לכם מהניסיון שלכם. וכמו שאומרים, אין כמו ללמוד מטעויות של אחרים.

פנו עכשיו למומחים שלנו שילוו אתכם כל הדרך בבחירת הנכס להשקעה שלכם. בהתאם ליכולות הכלכליות ולתנאי החיים שלכם. וכמובן נכס שיניב לכם תשואה גבוהה כמה שיותר.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם מומחי הנדל"ן שלנו, הקליקו כאן! 

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!