חוסכים כסף לדירה אך התשלומים של השכירות סוחטים אתכם? מגיע לכם סיוע בשכר דירה!

אחת ההוצאות הכבדות ביותר של כל משק בית בישראל הוא תשלום שכר דירה ומשכנתא. בעקבות עליית מחירי הדיור, לא כל אחד מסוגל לקנות דירה מיד בתחילת הדרך אם כי רובנו מכווניים למטרה הזו. מה שקורה הוא שזוגות צעירים רבים נאלצים לגור בשכירות ויחד עם זה לחסוך כסף לדירה. השילוב הזה הוא לא מאוד הגיוני כי תשלומי שכירות הם סכום גבוה מאוד שצריך להפריש כל חודש וקשה מאוד להשאיר חוץ מזה גם כסף בצד. מה שמאפיין את תשלומי השכירות הוא גם המהות שלהם, הכסף של השכירות נזרק בסופו של דבר לפח כך שקשה מאוד להתמודד עם התשלומים הללו. לעיתים מדובר במצוקה של ממש ואנשים לא מצליחים לעמוד בתשלומים.

לתמונה הזו נכנס משרד השיכון ומעניק סיוע בשכר דירה. בכתבה הבאה נבין את הנושא: מי זכאי לסיוע בשכר דירה? כמה כסף? איך מקבלים את הסיוע? ועוד.

סיוע בשכר דירה

מהי תוכנית סיוע בשכר דירה

משרד השיכון ראה את המצוקה של כל אלו שאינם מסוגלים כרגע לרכוש דירה עקב עליית המחירים והחליט לסייע. אם הוא לא מצליח להוריד את מחירי הדירות לפחות שיסייע לאלו שלא מסוגלים לרכוש דירה. 

תוכנית סיוע בשכר דירה היא תוכנית המיועדת לכאלו שאין להם דירה ברשותם ועונים לרשימת הקריטריונים של משרד השיכון.

הסיוע הזה של משרד השיכון בתשלום השכירות מציל אנשים שאין להם בכלל מאיפה לשלם שכירות. חוץ מזה, גם אנשים שמסוגלים איכשהו לעמוד בתשלומי השכירות יכולים להתחיל לחלום על דירה כי אם חלק מן העול של השכירות יורד מהכתפיים שלהם, אפשר לחסוך קצת כסף לדירה שבעזרת ה' הם יקנו. 

מי זכאי לתוכנית סיוע בשכר דירה?

כל אחד זכאי לקבל את הסיוע. יש למשרד השיכון רשימה של כאלו שזכאים לסיוע בשכר דירה, כמעט כולם ימצאו את עצמם באחת הקטגוריות:

משפחות- אלו שנכללים בקטגוריה זאת הם זוגות נשואים עם או ללא ילדים או הורה יחיד+ילד.

מוגבלים- כל מי שיש לו מגבלה כל שהיא כמו עיוורים או לקויי ראיה, קשישים, נכי הזכאים לסיוע מהמדינה או נכים מזמן מלחמת העולם השניה.

בני הגיל השלישי- מבוגרים שיש להם קצבת נכה או שארים וכן כאלו שזכאים להשלמת הכנה ובנוסף כאלו המוגדרים כחסידי אומות העולם.

אוכלוסיות נוספות- אזרחים המקבלים גמל, עולים חדשים, נשים מוכות, כאלו המצויים בתהליך גירושין, הומלסים, גברים ללא בית, אסירים משוחררים, סטודנטים המתגוררים בדירה יחד עם זקנים וכן כאלו שמחכים בתור לדיור מוגן או ציבורי.

היכן תבררו על הסיוע שמגיע לכם?

משרד השיכון מעוניין להנגיש כמה שיותר את העניין של סיוע בשכר דירה. לכן, הוא מעמיד עמדות שירות מגוונות שיסבירו לכם על הנושא ויענו על שאלות:

  • המקום הראשון שניתן לפנות אליו הן מוקדניות שירות טלפוני. המספר הוא 5442*
  • גוף נוסף שאפשר לפנות אליו הוא משרד השיכון כמובן.
  • אפשר לפנות גם למוקד סיוע בתהליך לקיחת משכנתא למבוגרים ומוגבלים 2310* 
  • ניתן לפנות גם לרשות המיסים בקרן לפיצויים במספר 4954*
  • משרדי הטאבו גם הם יוכלו לתת לכם מענה במספר 8653*
  • שירות ייעוץ לאזרח 118*
  • מוקד מענה ממשלתי ב 1299*

נותנים לכם? תנצלו!!!

אם אתם רוצים להגשים את חלום הבית שלכם, כדאי שתנצלו את ההזדמנות שנקריתה בפניכם. אין ספק שקבלת מענק סיוע לשכר דירה עשויה להיות ציון דרך משמעותי בדרך לבית משלכם. 

מוזמנים לפנות למומחים של דירה בטאבו, אנחנו נלווה אתכם כל הדרך לבית משלכם. נייעץ לכם איך לחסוך ואילו מענקים אתם יכולים לקבל עד שתמצאו את עצמכם בדירה שלכם.

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, הקליקו כאן!

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!