מה צריך לבדוק לפני שרוכשים דירה?

לפני שקונים כל מוצר שהוא תמיד בודקים אותו קודם. האם הוא עונה על הדרישות, מה האיכות שלו וכו'. אף אחד לא אוהב להוציא כסף לחינם. בדרך כלל, ככל שקונים מוצר יקר יותר, כך החקירות והדרישות אחריו מתגברות ונעשות רציניות יותר. וכעת, כאשר מדברים על רכישת דירה, כמובן שצריך להשקיע הרבה בבירורים. דירה היא לא סתם מוצר. הוא מוצר שאתם אמורים להנות ממנו לאורך שנים, לשלם עליה שנים ובודאי שצריך להשקיע הרבה בבדיקה לפני שמשלמים עליה. 

בדיקות בדירה

כמה פעמים תלכו לראות דירה?

יש כל מיני זמנים במהלך היום ובכל זמן הסביבה של הדירה תיראה אחרת. יכול להיות שבבוקר יש רעש מגן באזור, בצהריים מילדים משחקים ובערב ממשפחה רועשת. לכן חשוב להגיע לראות את הדירה כמה פעמים במהלך שעות שונות במהלך היום. כך תוכלו להתרשם מהאזור של הדירה. 

איך תבדקו היטב בלי לחשוש?

יש הרבה דברים שצריך לבדוק לפני שרוכשים את הדירה. כיוונים, מספר מטרים, אינסטלציה חשמל ועוד. לפעמים בקשות מסוימות עלולות להיות מביכות. אך אף על פי זאת, אל תהססו כאשר אתם מול בעלי דירה שבאתם לראות כי אתם נעולים עליה. אל תהססו להיראות טרחניים. בקשו לראות את השירותים ולהוריד את המים, להזיז ארונות. אתם משלמים על דירה טבין ותקילין וזכותכם לבדוק אותה היטב קודם לכם. תרגישו בבית, בקשו לפתוח דלתות וכו' כך שלא יצליחו להסתיר ממכם שום מחדל שקיים בדירה. נכון שזה לא תמיד נעים ואפשר לומר שזה בכלל לא. אך אם אתם לא רוצים לגלות שקניתם חתול בשק זו הדרך היחידה. 

השאירו אפשרויות פתוחות!

גם כאשר אתם חותמים על זכרון דברים עם בעל דירה אף פעם אל תסגרו את כל הקצוות. בדקו שההסכם מכיל גם סעיף המאפשר לבטל את הקניה בלי לשלם קנס באם נמצאו בעיות שונות בדירה. חשוב שתבינו שגם אם הבעלים של דירה היו נראים מאוד נחמדים וחביבים זה עדיין לא אומר שאתם יכולים לסמוך עליהם. לכל אחד יש מסיכות וכל אחד פועל על פי האינטרסים שלו. 

מה צריך לבדוק בנסח הטאבו?

יש כמה דברים שכדאי לבדוק בנסח הטאבו של דירה. דבר ראשון תבדקו שהדירה אכן רשומה בכלל ואם היא כן רשומה אז שהיא אכן רשומה על שם הבעלים. מה שעוד צריך לבדוק הוא האם אין עיקולים ושיעבודים שונים או הערת אזהרה על נסח הטאבו. כמו כן בדקו האם מבנה דירה אכן תואם את מה שרשום בנסח הטאבו.

חשוב לציין שגם כאשר נסח הטאבו נראה תקין לחלוטין זה עדיין לא אומר שלא קיימות בעיות. לכן מומלץ מאוד לפנות לעורך דין שיבדוק שאין בעיות בדירה המוצעת. 

המומחים של דירה בטאבו יבדקו לכם את דירה!

אין לכם כוח לבדוק דירות? לא יודעים עד איזה מחיר אתם יכולים להרשות לעצמכם? יש אפשרות אחרת!

המומחים של דירה בטאבו יעשו עבורכם את העבודה!

פנו עכשיו למומחים שלנו שיעזרו לכם בכל הסיפור הזה. הקליקו כאן!

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם מומחי הנדל"ן שלנו, הקליקו כאן! 

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!