מסורבי משכנתא? יש לכם סיכוי! דירות במחיר מטרה יתאימו לכם!

אם יצא לכם לפנות לבנק ולבקש אישור עקרוני למשכנתא, ודאי חשבתם בליבכם, מה כבר יכול להיות, כנראה שאקבל אישור. אבל אם בסופו של דבר קיבלתם סירוב ולאחר שפניתם לבנקים נוספים קיבלתם שוב ושוב את התשובה השלילית (זו טעות לפנות למספר בנקים אם מקבלים סירוב כי כל הבנקים עובדים בשיטה אחת כך שלא תרוויחו כלום חוץ מללכלך את השם שלכם בעיני כל הבנקים). אתם כנראה מרגישים מיואשים מהמצב. חושבים שאין כבר סיכוי לקבל משכנתא מהבנק. 

חשוב שתדעו שזה ממש לא נכון. בשורות הבאות תקבלו מידע עדכני וחם איך בכל אופן תוכלו לקבל משכנתא ומה קורה בתוכנית מחיר מטרה

מתי תקבלו סירוב משכנתא מהבנק?

מחיר מטרה

ישנם מספר מקרים שבעקבותם תקבלו סירוב משכנתא:

  1. דירוג אשראי נמוך. דירוג אשראי משמעותו, ההגדרה שלכם בבנק. ככל שאתם מתנהלים בצורה מחושבת יותר, אחראית, צ'קים לא חוזרים, משלמים התחייבויות בזמן ובקיצור, אתם לקוחות טובים, הבנק ידרג אתכם במקום גבוה ואיכותי. כך הוא יסמוך עליכם ויאשר לכם הלוואות בתנאים טובים. אם לא הייתם אחראיים ולא עמדתם בתנאים, עכשיו זה יעמוד לכם לרעתכם. הבנק לא יאשר לכם בקלות משכנתא.
  2. הכנסה חודשית נמוכה. אם אתם לא מרוויחים מספיק וההכנסה החודשית שלכם נמוכה, הבנק יעשה חישוב שאתם לא תצליחו לשלם את ההחזר החודשי. ולכן הוא לא יאשר לכם לקחת משכנתא בסכום שביקשתם.
  3. הון עצמי קטן מדי. הבנק מוכן לתת הלוואה של 75% לדירה ראשונה. אם אין לכם את הסכום הזה, הבנק יסרב לספק לכם משכנתא.

איך תעזור לכם תוכנית מחיר מטרה?

תוכנית מחיר מטרה מאפשרת לכם לקנות דירה חדשה במחיר מוזל. זה אומר שאתם נדרשים לשלם משכנתא קטנה יותר כך שההחזר החודשי נמוך יותר ואולי כן תוכלו לעמוד בו.
 

אבל יותר מזה, ההון העצמי. במחיר מטרה תוכלו לקבל אחוזי מימון של כ 90%!  זה אומר שאתם נדרשים לגייס רק 10%! וזאת הבשורה בשבילכם.

אבל בכל אופן, אתם נדרשים לפנות ליועץ משכנתאות מנוסה שיגיש את הבקשה לאישור אצל הבנק. יתכן גם שיועץ משכנתאות ימליץ לכם להמתין ולרצות את הבנק עד שהבנק יראה שאתם אכן אנשים אחראיים, עומדים בתשלומים ואפשר לסמוך עליכם מבחינה כלכלית.

רוצים לקנות דירה במחיר מטרה? מעוניינים לקחת משכנתא למרות הסירוב בבנק? הכירו את המומחים בתחום המשכנתאות. המומחים שלנו יעזרו לכם בכל מה שנוגע למשכנתא שלכם. אנו כבר ליווינו עשרות לקוחות מסורבים למשכנתא המושלמת. כי הכל עניין של מקצועיות.

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!