מתחילים להרגיש שהדירה קצת קטנה? מה כדאי לעבור לדירה אחרת או אפילו לשפץ?

רכשתם דירה משלכם בדמים מרובים. גרתם בה מספר שנים וכעת אתם מתחילים להרגיש שצפוף לכם. מה עושים עכשיו, עוברים דירה או משפצים את זו הקיימת? 

יש כל מיני סיבות שיכולות לגרום לנו לרצות לחולל שינוי בבית שאנו גרים בו. הסיבה הראשונה היא שהבית פשוט כבר קטן לנו. נולדו ילדים, אנו זקוקים ליותר מרחב או שאין לנו מספיק מקום לאחסן את החפצים. זו הסיבה הרווחת בדרך כלל במקרים של רצון לעבור או לשפץ דירה. יכולות להיות סיבות נוספות כמו בעיות טכניות בדירה כגון רטיבות, תשתיות ישנות יותר וכו'.

ויכול להיות גם שפשוט יש לכם כעת יותר יכולות כלכליות ואתם מעוניינים לשפר את איכות החיים שלכם. 

בפוסט הבא ננסה לענות לכם על השאלה הזו. נבין למה זה קורה שהדירה כבר לא מתאימה לצרכים והאם אפשר למנוע את זה מראש.

מעבור דירה

למה כדאי לשפץ את הדירה

רוב האנשים לא מתחילים לחפש דירה אלא פשוט מעדיפים לשפר את המצב הקיים בבית שבו הם מתגוררים. כאשר רכשתם את הדירה עבדתם קשה כדי למצוא דירה מתאימה ואזור מתאים לגור בו. נסחבתם גם עם כל תהליך המשכנתא. בקיצור, מעבר דירה זה תהליך מורכב מאוד ולרוב האנשים אין כוח לעבור אותו פעם שניה. כמה שתהליך השיפוץ הוא תהליך מורכב יש בו הרבה מעלות תוכלו לבחור בעצמכם ולעצב את הבית שלכם. שלא לדבר על זה שקשה מאוד להתרגל למקום מגורים חדש. 

באופן כללי, אם הדירה שלכם מספיק גדולה וצריך רק לעצב את החללים מחדש או שיש לכם לאיפה להתרחב, אזי שיפוץ עשוי להיות פתרון הולם עבורכם.

מתי כדאי לחפש דירה חדשה?

לא תמיד שיפוץ יכול להוות פתרון. לא תמיד יש אפשרות להרחיב את הדירה. מה גם שאחת הסיבות לרצון לשינוי עשויה להיות גיוון בסביבה. אם אתם מאלו שאוהבים שינויים דירה חדשה יכולה להיות בשבילכם אופציה מאוד נחמדה. צריך להבין שתהליך השיפוץ הוא מורכב מאוד. אומנם בסוף מקבלים תוצאה מושלמת, אך התקופה כולה מבולבלת ומסורבלת. לעיתים גם צריך לעבור לתקופה לבית אחר ואז לחוות את מעבר הדירה פעמיים. בקיצור, אם אתם בעניין להתחיל חיפושים חדשים למקום מגורים זו האופציה המועדפת.

כמה טוב שיש מי שיעשה בשבילכם את העבודה!

כמו שאמרנו יש 2 אופציות לשפר את תנאי המגורים שלכם לשפץ או לעבור דירה. שניהם לא קלים, שני התהליכים הללו מורכבים מאוד כל אחד בתחומים אחרים. אתם פשוט צריכים לחשוב עם מה אתם מסוגלים להתמודד טוב יותר ומה מתאים לתנאים הטכניים של דירה שלכם. אם אין לכם אופציה להרחיב את הבית גם אם נראה לכם שתתמודדו היטב אם שיפוצים אין שום סיבה שזה יהיה הכיוון. 

קחו בחשבון שבסך הכל עם הקושי אפשר להתמודד. המומחים של דירה בטאבו יקחו ממכם את העול ויסייעו לכם בכל מה שקשור להליך מימון השיפוץ ומשכנתא לרכישת דירה. אתם לא לבד בתמונה!

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו, הקליקו כאן!

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!