רוצים להצליח למכור את הדירה שלכם בקלות? בואו ללמוד הום סטיילינג!

כמו שאתם יודעים, ככל שהדירה תמצא חן יותר בעיני הקונים כך תוכלו לדרוש עליה יותר כסף וכך היא תימכר ביתר קלות. אם הדירה שלכם לא נראית טוב, היא לא תמשוך קונים וזה על אף הביקוש העצום לדירות בימינו. בכתבה הבאה נלמד אתכם איך משפרים את המראה של הבית כך שימשוך קונים בלי להשקיע מלא כסף. שיטת ההום סטיילינג תעשה את זה בקלות.

מכירת_דירה

אז מה זה בכלל הום סטיילינג?

הום סטיילינג זהו מקצוע עיצובי שבו מעצבים את הבית מחדש ללא שיפוצים. לפעמים המראה של הבית לא כזה מרשים אך אין כסף וגם אין צורך בשיפוץ ממש. יש אפשרות לשוות לבית מראה משופץ ויפה בלי להשקיע מידי הרבה. למשל, לצפות ארונות בטפט איכותי במקום להחליף אותם, לקנות סדין עדכני בצבע תואם לחדר פלוס כריות נוי, אבזור הבית בחפצי נוי, עיצוב הבית ועוד. 

על פי דברי מומחים השקעה בבית של הום סטיילינג בשווי של פחות מ 3% ממחיר הנכס מקפיצה את מחירו ב 7%. אין ספק שכדאי להשקיע בהום סטיילינג  ולקבל תמורה גבוהה יותר על דירה. 

כאשר אנו מדברים על הום סטיילינג כדאי לקחת אנשי מקצוע שיעשו את זה בצורה מקצועית כך התוצאה תהיה מושלמת. 

דוגמאות לשיפוץ הום סטיילינג:

כניסה- הדבר שרואים מיד שנכנסים לבית זה הכניסה. דאגו שהיא תהיה מרשימה ויפה. כסו את הדלת בטפט יפה כך שתיראה כחדשה. כמובן שאם אתם רוצים תוצאה מרשימה הזמינו בעל מקצוע שישים לכם טפט איכותי. אם תשימו את הטפט לבד זה לא בטוח יראה מרשים. באופן כללי, שימו לב שהכניסה לבית נראית טוב, זה יכול להיות נברשת חמודה שתתלו בכניסה או עציץ מרשים.

רוקנו את הבית- אם תשימו לב תגלו שהבית שלכם עמוס בפרטים מיותרים. לבית שלכם נכנסים כל הזמן חפצים ולא תמיד החפצים הישנים מפנים את מקומם מה שיוצר עומס ומלא פריטים מיותרים בבית. הדברים הללו מכבידים על המראה של דירה ועושים רושם צפוף. אם אתם רוצים שהדירה שלכם תיראה מרווחת ומזמינה הוציאו חפצים מיותרים. בהזדמנות הזו כדאי שתחליפו חפצים שימושיים שלא נראים יפה לחדשים.

החליפו תמונות משפחתיות בתמונות נוף- בין חפצי הנוי תופסות מקום של כבוד תמונות משפחתיות. בדרך כלל תמונות כאלו מרחיקות את הקונים וגורמים להם לתחושת חוסר נוחות. לעומת זאת אם תחליפו את התמונות בתמונות נוף תתנו לקונים תחושה של רחבות. 

החליפו תאורה- אחד הדברים שמשפיעים מאוד על המראה של הבית. מומחה ההום סטיילינג יוכל לומר לכם איזו תאורה תתקבל טוב בבית שלכם.

שיש ריק- רוקנו את השיש לחלוטין כך זה יצור מראה נקי ורחב.

לסיכום:

הום סטיילינג הוא תחום מאוד מעניין. זה בעצם לחדש את הבית וליצור לו מראה מושלם בהשקעה קטנה בהרבה משיפוץ רחב היקף. כדי שהתוצאה תהיה מושלמת הזמינו מעצב הום סטיילינג שידריך וינהל לכם את התהליך. זכרו ששווה להשקיע 3% מערך הדירה בהום סטיילינג מה שאומר שאם דירה שלכם שווה מיליון תשקיעו 30,000 ש"ח וערך הדירה יעלה ב 70,000 ש"ח וגם תמצאו קונה במהירות. 

זקוקים למידע נוסף, רוצים לקבל עוד טיפים או בכלל מישהו שילווה אתכם בכל תהליך מכירת הדירה כדי שלא תפספסו כלום?

פנו עכשיו למומחים של דירה בטאבו שילוו אתכם לאורך כל הדרך…

לקביעת פגישת ייעוץ חינם, הקליקו כאן! 

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!