רוצים לקבל משכנתא במהירות מבלי להיתקע עם בירוקרטיות? כל הטיפים כאן בשבילכם!

לקנות דירה זה לא כמו לקנות לחם צריך לדעת איך לעשות את זה. רכישת דירה זו העסקה הכי חשובה שתעשו אי פעם, ההשלכות שלה ילוו אתכם לכל החיים. לכן, פנו לעצמכם זמן ועשו את הכל בישוב הדעת. התנהלות זהירה ומחושבת תמנע ממכם הרבה עוגמת נפש ותחסוך לכם הרבה מאוד כסף. חשוב שתבינו שבקניית דירה ובמיוחד חדשה מהקבלן, אין מקום לספונטניות. לא מוציאים שקל מהכיס ולא מתחייבים לכלום לפני שבטוחים שהצעד הזה אכן נכון ויביא אתכם לתוצאות טובות.

בכתבה הבאה ניתן לכם טיפים שיסייעו לכם לרכוש את הדירה בצורה הכי טובה שאפשר.

משכנתא במהירות

1. אל תחכו לרגע האחרון

הגישו מיד בקשה לאישור עקרוני למשכנתא. אל תחכו. אמנם בדרך כלל מקבלים את האישור תוך כמה ימים, אבל ישנם כמה מקרים יותר מורכבים שזה יכול לקחת יותר זמן. אתם לא יודעים מה יכול להיות. לכן כדאי שתגישו בקשה באופן מיידי וגם אם אתם חושבים שאין שום סיבה למשכנתא שלכם להיות מורכבת.

2. אל תסתירו דברים מהבנק

כדי לייעל את השירות כדאי שתהיו גלויי לב עם הבנק. תביאו לו כמה שיותר פרטים על הדירה ועל המשכנתא שאתם רוצים לקחת. כמובן שלא כל דבר צריך לספר לבנק אבל אם יש דברים שהבנק יתוודע אליהם ממילא וזה עלול להשפיע ולהכביד על המשכנתא אין לכם מה להסתיר. למשל, אם יש חריגות בניה בדירה שאתם קונים, אם היא דירה שעברה בירושה, ריבוי מוכרים ועוד. כל אלו סיבות מצוינות שעלולות להכביד על המשכנתא שלכם ולגרום לסחבת שלא נגמרת. אם הבנק ידע מראש על כל הדברים הללו הוא יקרא נכון את המפה מההתחלה ואתם תחסכו הרבה מאוד זמן. שימו לב לתשלומים שלכם עבור דירה. דווחו לבנק גם על הנושא הזה כך שהוא יוכל להתארגן כמו שצריך לקראת המשכנתא שלכם.

3. תהיו רציניים

אם תראו לבנק שאתם רציניים, עומדים בזמנים ולא חולמים, הבנק יתנהג איתכם בהתאם. אם לא תהיה סחבת מצידכם גם לא תהיה סחבת מהבנק. קבעו פגישה עם בנקאי מיד לאחר חתימת החוזה, התייצבו לפגישה בזמן. באופן כללי שדרו שאתם ממהרים ושאתם רציניים. הבנק יקלוט את השדר הזה ויזדרז עם המשכנתא שלכם.

4. הכינו את המסמכים מיד

החלק העיקרי בתהליך לקיחת משכנתא הוא הגשת המסמכים לבנק ככל שתהיו מאורגנים יותר ותגישו מיד את כל המסמכים בלי השמטות. כך התהליך יהיה מזורז יותר. כדאי לברר מראש איזה מסמכים תצטרכו להגיש כך שתהיו מאורגנים. את רשימת המסמכים תוכלו למצוא כאן.

5. השתמשו במערכת המקוונת

יש היום הרבה שירותים שניתן לקבל דרך האינטרנט. בדרך כלל השירות הדיגיטלי מהיר הרבה יותר אם אתם רוצים לחסוך את זמן ההמתנה פשוט בצעו תהליכים בבית.

6. פנו לבנק בשעות שאין בהן עומס

אם בכל אופן אתם צריכים להגיע לבנק או לדבר בטלפון, עשו את זה בשעות שיש פחות עומס. בשעות הצהריים למשל הרבה יותר דליל מאשר בבוקר. אם תפנו בשעות האלו, תוכלו לקצר את זמן ההמתנה לחצי ואפילו יותר.

7. השאירו כמה שיותר פרטי התקשרות

אם אתם רוצים לזרז תהליכים כדאי שתהיו זמינים. ככל שהזמינות שלכם תהיה גבוהה יותר, השירות שתקבלו מהבנק יהיה מהיר יותר.

כמה מילים לסיום,

עם כל המאמצים שלכם, אם אתם רוצים באמת להריץ תהליכים, אתם צריכים יועץ משכנתאות טוב. המומחים של דירה בטאבו יריצו בשבילכם את כל התהליך באיכות המקסימלית. ממציאת דירה עד לתשלומי המשכנתא והשירות המהיר מהבנק. 

פנו עכשיו למומחים שלנו כי אצלינו אתם בידיים טובות. 

לקביעת פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות הקליקו כאן!

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!