רכשתם דירה מקבלן? מה תעשו אם תמצאו תקלות ואיך בכלל מוצאים אותן?

רכשתם דירה מקבלן? מצאתם תקלות בבניה? גם אם לא מצאתם עדיין, יתכן שבהמשך תמצאו ולטובתכם כדאי לכם למצוא את התקלות הללו כמה שיותר מהר אז כדאי שתתחילו לחפש. 

ברוב המקרים הקבלן אמור לטפל ולתקן את הבעיות בדירה שלכם ולכן כדאי שתהיו ערים לעניין. אם לא תעשו את זה בזמן אתם עלולים להפסיד את האחריות שהקבלן נותן על הדירה. 

תקלות בדירה מקבלן

איך מגלים תקלות בדירה שנרכשה ישירות מקבלן?

לפני שאנו עונים על השאלה הזו נסביר שיש תקלות גלויות ותקלות נסתרות. את התקלות הגלויות אתם לא צריכים לחפש תראו אותם מיד. מה שאתם צריכים לעשות זה לשים לב לכך שהם קיימות ולטפל בעניין. אל תזניחו, פנו מיד לקבלן ודווחו לו על העניין. את התקלות הגלויות אתם יכולים לאתר כבר בשלב הבניה. בקרו באתר ובדקו האם הקירות ישרים, האם הרצפה משופעת במקומות שצריך כמו ליד חור הניקוז ועוד. ככל שתשימו יותר לב לפרטים כך תמנעו מעצמכם עוגמות נפש שלא תוכלו לתקן בשלב מאוחר יותר. כדאי מאוד שתתייעצו עם בעלי ניסיון כאלו שכבר עברו את התהליך וחוו אכזבות. הם יוכלו לייעץ לכם למה אתם צריכים לשים לב כבר במהלך הבניה כדי לקבל תוצר מושלם.

החלק השני הוא התקלות הנסתרות, את התקלות הללו לוקח זמן עד שמגלים אותם וזה קורה לאחר שאתם חיים תקופה בדירה. כדי שלא תגיעו למצב שנזכרתם מאוחר מדי והקבלן לא יהיה מוכן לתקן כדאי שתביאו בעלי מקצוע שיבדקו את המערכות הפנימיות של דירה שלכם: אינסטלציה, חשמל, גז ועוד. כך אם תמצא בעיה הקבלן יתקן זאת מיד.

איך תודיעו לקבלן אם נמצאו תקלות בדירה?

הקבלן לא יתקן את התקלה אם לא תימסר לו הודעה. לכן אתם צריכים שיהיו לכם הוכחות על מסירת ההודעה. כמו הקלטה, חתימה על דואר רשום, חתימה של הקבלן על כך שהוא קיבל את ההודעה על תקלות שנמצאו בדירה. לאחר שיש בידיכם הוכחות על כך שמסרתם הודעה לקבלן על תקלות שנמצאו בדירה הקבלן יהיה חייב לתקן את התקלות. אם בכל אופן מתרחשים עיכובים כדאי שתפנו לעורך דין מקצועי שילווה אתכם בכל התהליך של תיקון התקלות בדירה.

רוצים לקבל דירה מושלמת?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו דירה מושלמת ומתוקנת ואין לכם כוח לעבוד קשה, פנו לחברת בדק בית שתבדוק עבורכם אם הדירה מושלמת. ואם יש תקלות היא תדאג לדווח עליהם לקבלן כך שתיכנסו לדירה היא תהיה כבר מוכנה לגמרי באיכות וברמת גימור הטובה ביותר.

אצלינו תוכלו לקבל גם סיוע במימון ובגיוס משכנתא כדי שתגיעו לדירה שלכם רגועים כמה שיותר, מכל הבחינות. 

לקביעת פגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו הקליקו כאן! זה יהיה לכם משתלם…

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!