תוכנית התמ''א לא עומדת בדרישות? פנו לממונה על פניות הדיירים!

הנזילות בבית החדש תוקפות כל חורף? ההבטחות שהפריח היזם נעלמו כלא היו? נמאס לכם מהרטיבות במטבח מאז ההגדלה? 

אם גם אתם נכוויתם קשות מקבלן שחתם על התחייבויות ולא עמד בהם, בשורות אלו תמצאו את הכתובת לכל הבעיות, הממונה על פניות הדיירים תיתן לכם את האפשרות לקבל את שמגיע לכם, במהירות וללא צורך בקשרים.

בעיות בתמא

מי ממונה על כך?

עו"ד תמר עדיאל זכאי, ממונה על פניות הציבור בכל הנוגע להתחדשות עירונית, ומבטיחה מקסימום שירות ואמינות.

מי רשאי להגיש בקשה?

  1. כל דייר או שכן שניזוק מהבניה.
  2. מי שיש לו יפוי כח מטעם הדייר.

מתי אכן כדאי לפנות לעזרה?

  1. התנהלות לא נכונה של קבלן העובר על אחד מחוקי התחדשות עירונית הגורמת נזק לדיירים.
  2. הפעילו עליכם לחץ להסכים לחתום על הפרויקט והתחרטתם על כך? תנו לעו"ד תמר לעזור לכם.
  3. חתמתם על פרויקט פינוי בינוי, ולא הסבירו לכם את משמעות הדבר? לכל בעיה יש פתרון!

איך מגישים את הבקשה?

הפניה מתבצעת בצורה נוחה ומהירה, באופן מקוון באמצעות עו"ד שמלווה את הדייר, או על ידי הדייר בעצמו.

מה תצרפו לפניה?

חפשו מה שיותר הוכחות לכך שאתם צודקים. אספו את כל הניירת הרלוונטית, הסכמים עם החברה, כתבי הסכמה, נסח טאבו. תוכלו גם להביא תמונות מהשטח אם מדובר בנזק שנראה לעין. תנו כמה שיותר מידע. הממונה על פניות הדיירים רוצה מאוד לעזור לכם. אבל היא לא יכולה להמציא לכם הוכחות לבד והיא לכאורה תסתמך על המסמכים שתשלחו. עזרו לה לעזור לכם.

במידה שהגשתם תלונה, מה יצא לכם מזה?

יופי, קיבלתם תשובה חיובית? (את התשובה תקבלו תוך 90 יום מיום הגשת הבקשה)  מה בעצם עוזר לכם האור הירוק שקיבלתם? בעתיד, כאשר התלונה תהפוך להליך משפטי, אישורה של הממונה תהווה ראיה לצדקת דרככם, לא תידרשו להתחיל להוכיח וכדו'.

רוצים ליווי צמוד לסוף טוב? אם כן הקליקו כאן!

לשיחה עם מומחה צרו קשר או השאירו פרטים

בלוג מקרקעין

ייעוץ עסקי לקבלנים

כקבלנים, אתם עובדים בתעשייה תחרותית ותובענית ביותר המציבה אתגרים ייחודיים לניהול עסק מצליח. עליכם להיות מסוגלים לנהל משימות ואחריות מרובות, כולל ניהול פיננסי, תכנון וביצוע

קרא עוד »

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!