באלו אזורים כדאי לרכוש דירה?

בשנים האחרונות נראה כי אין היום אפשרות לרכוש דירות, המחירים מרקיעי שחקים ברמות שאי אפשר לעמוד בהם. אך עם זאת ועל אף העלייה הגבוהה של המחירים, ניתן עדיין למצוא היום דירות בפחות ממיליון שקלים. אך הדבר הזה לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן. זה הזמן לתפוס את ההזדמנות בידיים ולרכוש דירות. רק צריך לעשות את זה חכם. יש עסקאות משתלמות ויש עסקאות שבכלל לא וחלק מן העסקאות לא מתאימות לכיס של כל אחד. הכתבה הבאה תעסוק במיקומים ששם כדאי לרכוש דירה להשקעה או למגורים. שימו לב, בשנים האחרונות מספר עסקאות הנדל"ן בישראל רק עולה ועולה. העסקאות מתבצעות על ידי משקיעים, מתיישבים חדשים ומשפרי דיור. הממונים: משרד האוצר ומשרד השיכון כל הזמן מנסים להוריד את המחירים ולפחות לבלום אותם אך כמו שאנחנו יודעים, לא כל כך בהצלחה. היום אנשים לא מחכים כבר שהמחירים יורדים אלא רצים לקנות לפני שהמחירים יכפילו את עצמם. ההיסטריה של האנשים אחר דירות לקניה מביאה גם היא לעליה דרסטית במחירי הדירות ובשורה תחתונה, אנו נמצאים בתסבוכת.

איפה כדאי לקנות דירה

רוצו לקנות דירות

כיום אין שום תוכנית ממשלתית מסודרת המיועדת לפתור את מצוקת הדיור והמחירים עולים ועולים ועולים. אנשים קונים היום דירות בכל מקום, בפרברים, במרכז, בצפון ובנגב. אנשים לוקחים משכנתאות ענקיות בריביות מוזלות בעקבות הקורונה וקונים דירות מה שמביא עוד יותר לעלייה במחירים. שימו לב לרכוש עכשיו דירה זהו צעד חכם אך צריך לראות איך לעשות את זה. לא משתלם לקחת סתם משכנתא ענקית עם מלא הלוואות, הריביות לא שוות את זה. וגם לא שווה לרכוש דירה באזור שהמחירים לא יעלו בו בחיים ודירות עומדות שם ריקות. צריך למצוא את המקום שהמחירים בו עכשיו זולים אבל מתחילה שם תנועה של התיישבות והתפתחות. הנגב הוא דוגמא מצוינת לכזה מקום, אך צריך לראות להזדרז כי המחירים מתחילים לעלות גם שם…

איפה כדאי לקנות דירות?

הזוגות הצעירים ומשפרי הדיור לוקחים משכנתאות גבוהות מאוד. אך כמו שאמרנו, זה לא מומלץ. כיום הריבית היא אפסית אך היא עלולה לעלות ויחד עמה ההחזרים החודשיים שלכם. לכן, לא כדאי לקנות דירות מידי יקרות אלא בפריפריה. בעקבות העלייה המדאיגה של מחירי הדיור, אחוזי התשואה שמקבלים משכירות צנחו ופחות משתלם לקנות דירה כדי להשכיר. אפיק ההשקעה הפופולרי והרווחי היום הוא לקנות דירה בערי פיתוח בזול ותוך תקופה למכור אותה במחיר כפול. יש מקומות כאלו שהביקוש בהם מכפיל את עצמו ויחד עם הביקוש גם מחירי הדירות קופצים.

דוגמאות לאזורים בהם עסקאות נדל"ן משתלמות:

  • אזור קרית גת והשפלה הדרומית הולך ונעשה חלק מן המרכז וממילא הביקוש בו גובר. לרוב ניתן למצוא בו דירות בפחות ממיליון אך בקרוב המחירים יזנקו.
  • מישור החוף הדרומי. כלומר, אזור אשדוד, אשקלון ועוד, נמצא כל הזמן בעליית מחירים. העליה השנתית עומדת על 10%15%.
  • בפרוזדור ירושלים שם יש את הערים: ביתר, חריש ועוד. יש אזורים שמתחילים רק עכשיו להתיישב. האזור הוא אזור מבוקש ומרכזי והתשואה השנתית יכולה להגיע גם ל 150%-200% ואפילו יותר. 
  • עמק יזרעאל ואזור בית שאן גם הוא מקום שזוגות צעירים מתחילים להתיישב בו הביקוש עולה וממילא המחיר.
  • באזור הקריות שבגליל יש התיישבות ממש רצינית, תוכניות בניה של למעלה מ 7,000 יחידות יוצאות אל הפועל.
  • אזור כפר יונה ובנימינה, אזור המישור הצפוני, גם קורץ לזוגות הצעירים מה שגורם לעליית מחירים צפויה של 15%.
  • אזור הנגב, בבאר שבע גם הוא מתחיל להתפתח.

בשורה התחתונה, המשוואה היא לחפש אזורים שמתחילים בהם התיישבות חדשה, הביקוש בהם עולה וממילא המחיר. התשואה יכולה להיות גדולה מאוד ורווחית מה שיאפשר להשקיע פעם נוספת.

שימו לב, הדרך הזו יכולה להיות המפתח שלכם לדירה במרכז!

פנו עכשיו למומחים שלנו ואנו נעזור לכם להפוך את הכסף שלכם לדירה!

לפגישת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו, הקליקו.

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!