יוצאים במסע חיפוש הדירה המושלמת? קבלו את הטיפים שלנו!

סוף כל סוף קונים בית. ממש מרגש…

לא כל יום רוכשים דירה והדירה הזו אמורה לשמש אתכם במשך שנים. זו הסיבה שאתם לא יכולים להתפשר על כלום. אתם צריכים לברר היטב עם עצמכם מה אתם מצפים מהבית שלכם. זה כולל: שכנים, סביבה, גודל, קומה, מוסדות לימוד וכבישים ליד ועוד. כל מה שחשוב לכם שיהיה בבית שלכם. אם אתם רוצים שהדירה שאתם רוכשים עכשיו תהפוך לבית אהוב בשבילכם אתם חייבים להשקיע. 

בתור מומחים המתמצאים בתחום ובשוק הדיור אנו מגישים לפניכם כמה טיפים מנצחים שיסייעו לכם לבצע את הבחירה המושלמת. 

הדירה המושלמת

טיפ ראשון: התחילו מספיק מוקדם!

בדרך כלל אנשים אוהבים לבצע את מעבר דירה מהתקופה של ערב פסח עד תחילת שנת הלימודים החדשה, כלומר, בסוף אוגוסט. לאחר מכן הרבה פחות נוח לעבור דירה. השאירו לכם מספיק זמן לחיפושים. אל תזכרו באוגוסט שבספטמבר אתם רוצים לעבור דירה. את החיפושים אחר דירת החלומות כדאי להתחיל לפחות חצי שנה קודם המעבר. ברור שמתחילים בחיפוש מגשש ומקדים לצורך היכרות עם השוק ולא חיפוש של ממש. אבל חצי שנה קודם אפשר כבר לחפש ממש ברצינות. 

בקיצור, חיפוש אחר דירה מתאימה צריך להיעשות מספיק מוקדם בכדי לאפשר לכם מרווח נשימה לברור את הדירה המבוקשת מבלי לוותר על דברים שחשובים לכם. 

טיפ שני: הגדירו תקציב ברור!

אם אתם רוצים להיות ממוקדים ולא להסתובב סביב עצמכם אתם חייבים להיות ברורים עם עצמכם כמה אתם מוכנים וכמה בכלל אתם מסוגלים לשלם על דירה. 

איך עושים את זה? 

דבר ראשון תערכו סקר שוק כדי להבין את מחירי הדירות. בשלב השני היינו ממליצים לכם לפנות ליועץ משכנתאות שיחד אתכם ינסה להבין מה המחיר הגבוה ביותר שתוכלו לשלם לחודש, כמה הון עצמי יש לכם ועל פי זה יקבע לכם את המחיר הכי גבוה שאתם יכולים לשלם על הדירה. 

טיפ שלישי: תגדירו צרכים!

כל אחד רוצה הרבה דברים מהדירה שלו. כמובן שלא הכל אפשרי אך כדי שלא תחמיצו דברים שחשובים לכם במיוחד תעשו רשימה של הציפיות שלכם מהדירה כמו מספר חדרים, קומה, בניין חדש, מוסד לימודים בסביבה, גינה צמודה ועוד. דרגו את הציפיות בסדר העדיפויות. בנוסף, תערכו רשימה של הדברים עליהם אתם לא מוותרים עליהם בשום אופן. אחרי שהרשימה מוכנה אתם מוכנים למסע החיפושים. תאזרו הרבה סבלנות וכמובן אל תשכחו שכאשר רוכשים דירה צריך לבחון גם את דירה וגם את הסביבה. היצמדו לתקציב שהגדרתם, ולרשימת הציפיות שלכם מהדירה. 

מאחלים לכם שתמצאו מהר את דירת החלומות שלכם וכמובן אל תשכחו שאנחנו פה בשבילכם!

פנו אלינו על כל שאלה ובקשה בתחום הנדל"ן והמשכנתאות!

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!