מתכוננים לקראת מעבר דירה? כל הטיפים שיעשו לכם את זה קל יותר!

יצא לכם פעם לעבור דירה או ראיתם מישהו בסביבה שעשה את המעבר הזה? אתם בודאי יודעים במה המעבר הזה כרוך. לילות ללא שינה, פעילות מלאה, בקיצור תקופה מתישה.

ועדיין עם כל הקושי יש דרכים לעזור לעצמכם את לא חייבים לעבור את התקופה הזו קשה, אתם יכולים לעשות את זה קל. 

אז איך מתמודדים טוב יותר עם מעבר דירה? פשוט מאוד לומדים לעזור לעצמכם.

מעבר דירה מחולק לכמה תחומים עיקריים נעבור על כל תחום בנפרד ונסביר איך אפשר לייעל את המלאכה.

מעבר דירה

ניקיון הדירה

חלק מרכזי מאוד במעבר דירה זה ניקוי דירה אליה אתם עומדים לעבור. אין אפשרות להתחמק מהנושא הזה בכל מקרה צריך לנקות דירה לפני שעוברים אליה. גם אם אתם עוברים לדירה שעד עכשיו גרו בה ובין אם אתם עוברים לדירה חדשה מקבלן או אחרי שיפוץ תמיד צריך לנקות. לנקות את דירה משימושים קודמים ולהכין אותה לקראת המעבר ואם דירה חדשה כדי להסיר את האבק הרב שיצטבר בה. 

רק מה? שימו לב, אף אחד לא אמר שאתם בעצמכם אלה שצריכים לנקות את הדירה, אם אתם עוברים לדירה שהיתה בשימוש אנו ממליצים על עוזרת פרטית שתנקה הכל ביסודיות. לעומת זאת עם אתם עוברים לבית שעכשיו גמרו לבנות או לשפץ, חברת ניקיון תועיל יותר. הם יוכל ביעילות ובמהירות להסיר את כל האבק ושאריות חומרי הבניה ולהשאיר לכם דירה חדשה ונוצצת. 

איך אורזים בקלות?

תחום נוסף שתופס חלק נכבד במעבר הדירה הוא האריזה. איכשהו כל החפצים שצברתם במהלך השנים צריכים לעבור מקום, לא? טוב אז כאן לא נפנה אתכם לחברת אריזה שתארוז במקומכם, כי בכל אופן הדברים הם שלכם. אבל כן ניתן לכם טיפים שיהפכו את כל מלאכת האריזה לקלה יותר, נוחה יותר ונעימה יותר. 

אז דבר ראשון קנו ארגזים איכותיים ונוחים שמתאימים למעבר דירה וגם מדבקות בצבעים שונים, בנוסף הצטיידו במחברת ובעטים. וכעת תתחילו לארוז עברו בשיטתיות חדר אחר חדר, התחילו עם הדברים השימושיים פחות ורק אחר כך עברו לדברים השימושיים יותר. לכל חדר יחדו מדבקות בצבע אחיד ועל כל ארגז ששייך לחדר הזה רשמו מספר. במחברת הדביקו גם מדבקה ומספר ורשמו מה מכיל הארגז. בצורה כזו חברת ההובלה תכניס לכם כל ארגז לפי הצבעים לחדר שאליו הוא מיועד ואתם לפי המחברת תדעו מה מכיל כל ארגז. בצורה כזו מאוד מהר וביעילות תוכלו לסיים לפרק את כל הארגזים. מעלה נוספת בצורת האריזה הזו, זה גם האפשרות שלכם לדעת איפה כל דבר ממוקם. כך אם אתם זקוקים לדבר מה לא תצטרכו לפתוח את כל הארגזים ולנבור בהם. לפי המחברת תוכלו לדעת בדיוק היכן כל חפץ ממוקם.

רוצים עוד טיפים בנושא מעבר דירה שיהפכו לכם את החיים לקלים יותר?

המומחים של דירה בטאבו כאן בשבילכם, זמינים לשאלות בכל התחומים הפיננסיים שקשורים למעבר דירה.

פנו אלינו עכשיו ונעשה לכם סדר בדברים, כי אין תחליף למקצועיות שמגיעה עם ניסיון וותק. 

לקביעת פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו, הקליקו כאן!

לשיחה עם מומחה משכנתאות צרו קשר השאירו פרטים

אצלינו תמיד תקבלו את ההצעה הכי משתלמת לכם!